Normalde koltuk altı için kolay kolay deodorant kullanan biri bile değilimdir. Yani terlesem bile öyle koku sorunu da gerçekten hiç yaşamadım. Şuan 20 haftalik hamileyim ama bu hamileligimde gerçekten ter kokusu ile mücadele eder oldum. Sanırım değişen hormonlar yüzünden diye düşünüyorum bunu da. Böyle bir sorun yasayan oldu mu? Olduysa kullandığınız etkili güzel bir ürün var mı? Normalde rexona clinical kullanirim gerçekten çok iyi bir ürün asla koku sorunu falan olmuyor. Ama içerisinde aliminyum olduğu için hamilelik sürecinde kullanmak da istemiyorum.