Ozbi Konuyla ilgili çok post var ama bende açmak istedim. Aden koymayı düşünüyorduk ama onunda anlamıyla ilgili belirsizlikten dolayı vazgeçtik. Bir yandan da öztürkçe olsun istiyoruz içimize sinen bir isim bulamadık önerileriniz nelerdir
Fatmadmr37 Ozbi öztürkçe ile ilgili isimlerle fazla bilgim yok ama tekrar kızım olsaydı Duru, İnci, Sare, Azra isimlerinden birini koymak çok isterdim
Eliffbaby Ozbi biz ayla koymak istiyoruz öz Türkçe anlamlı da bi isim ama benim aklımda Belis ve Asya da vardı hala kararsızız
Nacyax Ozbi biz alime İkra , İkra meva, ya da cennet meva koymayı düşünüyoruz İkra benim liseden beridir koymayı istediğim bi isim
Fatmanur-ozun Ozbi Ayça ,Elif ,ilayda,Aybüke,idil ,Gökçe ,Duru,Doğa,Almira,Zeynep Kızımın adı henüz belli değil bu isimler arasında kaldım desem 😂😂 belki sana da fikir olur 🩷
Annelikyolundabiri Psikoanne yalnız umay eski Türklerde çocukları lohusaları koruyan bir tanrıçadır. Hüma: talih/devlet kuşu demek. Ayrıca arya da operada solo okunan bir parça demek
Blackkk Fatmanur-ozun duru çok güzel bir isim ve tanıdığım bütün duru isminde ki bebekler gerçekten dup duru güzellikteler
Fatmanur-ozun Blackkk duru benim çocukluk hayalim gibi biseydi evcilik falan oynarken bebeklerimin adını duru koyardim hep 😂 ama şimdi eşimle birlikte karar vermeye çalışınca biraz tereddutte kalıyorum onun verdiği fikirler aklımı karıştırıyor İlayda ismine daha yakınım galiba şu anlık 🥰
Cnhavva Ozbi kuzenim kizina gülce ismini koydu bizim de kizimiz olucak insaAllah esim ayça istiyo sonunda ayça olucak heralde