Sevdaaeylul canım bende 5+3 ken gitmişti doktor çok küçük keseyi görürüz ama bebeği göremeyebiliriz demiştir öylede oldu ultrasondan bakınca keseyi gördük bebeği göremedik haftaya gel kalp atışını duyarız bebeğide görürüz demişti çok şükür öylede oldu. İçini ferah tut geç döllenme olmuştur belki yada küçük olduğu için gözükmemiştir hayırlı haberlerini bekliyorum cuma günü ❤️🤲🏻