Kubis_34 Kızlar geçen hafta 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım açlık 85 tokluk 155 çıktı biraz yüksek dediler normalde 140 üzerinde olmaması gerekiyormuş. Bu haftada 75gr önerdi doktorum ama tekrar yükleme yapma konusunda kafam karışık. 50 gr ve 75 gr sonuç farkedebiliyor mu ikisinide yaptıran varsa yazabilir mi? Birde herhangi bir zararı yok baklava yemekle aynı şey diye duyuyoruz ama yinede tekrar şeker yüklemek istemiyorum.Doktor daha iyisini bilir diyerek 75gr yükleme yaptıracağım sanırım. Ne yapmalıyım?
myangelson Kubis_34 normalde 50lik yüksek çıkarsa 100 Luk yapılıyor diye biliyorum 75lik isteyeni ilk defa duydum. Ben iki hamileliğimde de yaptırdım doktorlar direk 75 istedi onda yükseklik vs olursa tekrar yaptırmaya gerek duymuyorlar
gunesveguney Kubis_34 tokluk için kaçıncı saatte bu değer çıktı sizin? Ben de cumartesi günü 75 mg yaptırdım açken ilk verdiğim 76 çıktı 0-92 arasında olması gerekiyormuş değerin normal dediler. İçeceği içtikten sonra 1. Saatte 179 çıktı 0-180 referans aralığı, 2. Saatte de 96 çıktı 0-153’tü referans aralığı. Doktor normal her şey dedi. 50-75 mg yüksek çıkınca 100 mg yapıyorlar diye biliyorum ben ama doktorunuz daha iyi bilir tabi
Sevim_Demir Ben sağlık ocağında 50 lik yaptım tokluk yüksek çıktık kadın doğuma yönlendirdi orda 100lük yaptık. 4 kere hem açlık hem 1. saat,2. saat,3. saat kan verdim sonuç şekerin yok dedi normal çıktı. 2 kere yaptım ben şeker testini.