Nilayy95 Sevda-57 benim gebelikten önce şekerim vardı ilaç kullanıyordum doktor gebelikte insülin verdi. Eğer böyle devam edersen doğumdan sonrada kullanacaksın dedi
DincelFatma Benimde var diyet + sabah akşam insülin kullanıyorum çoğu kişi doğumdan sonra geçer diyor