XBurcuburcu Zeynep1401 Dün kuruldu bizim gerçekten yoğun bir koku oldu😆 hava temizleme filtresi daima açık gece. Şuan kapı penceresi açık akşama kadar havalansın diye. sirkeli sabunlu suyla silip temizle içlerine lavanta kesesi ve küçük kokulu sabunlardan bırakacağım. Aklıma gelenler bunlar😊
Havin49_ Zeynep1401 geçmiyor 3 senedir mobilyalarımı kullanıyorum kapı uzun süre kapalı kalsın cam açılmasın koku giriyor gece yattığım dışında odamın kapısı hep sçık
Zeynep1401 XBurcuburcu benimde 1 ay oldu sirkeli suyla sildim genelde kapakları da açık odanın cami da açık çoğu zaman ama sanki hala kokuyor gibime geliyor
Zeynep1401 XBurcuburcu Evet ama bazen kapattığım da oldu kapakları yada hava çok soğukken camları açamadım belki sürekli açık olsaydı çıkardı. Yine eskisi gibi kokusu yok belkide bi sirkeli karbonatlı suyla tekrar temizlesem cikqr😄
gelgulcoskun Şubat ayında aldık biz de, sildim kapakları açık bıraktım ancak hala yeni dolap kokusu var, içindekiler de dolap kokuyor🥲
senaninannesi_ Zeynep1401 odanın penceresi açık kalsın dolap kapaklarını da açık bırak çekmeceleri falan kıyafetleri koyma şimdilik odaya yada eşyaları falan