-mavim- Sengul2256 benm de bu sabah aynı böyle oldu farklı yerde çizgi çıktı beş dk sonra bi daha baktım çizgi yok olmuş siz de bekleyin isterseniz
GezenTavuk_2 Sengul2256 canım bozuk mu bilmiyorum ama eğer bozuksa aldığınız eczaneye götürürseniz size yenisini temin edebiliyorlar
Hempol Sengul2256 benimde öyle çıktı iki kere hatta ikinci de biraz daha ortaya yakındı internetten almıştım sonra Predictor aldım şansıma o da bozuk çıktı sonra Awox tekrar yaptım çıkmadı bir şey bugün bat günüm bakalım adeti bekliyorum
Sengul2256 Hempol Bende de aynı canım negatif herhalde aylardır negatif görmekten bıktım allah kucağımızı doldursun inşallah 🤲🏻
Sengul2256 Hempol ben çatlatma iğnesi oldum canım 26 sı 12 gün oldu yapayım dedim ikisde aynı oldu kafam karıştı 14 e kadar yapmayacağım artık
Hempol Sengul2256 az kalmış şeninde bata bence de bekleyebiliyorsan bekle inşallah Allah nasip eder hayırlısıyla 🤗🤗