Bende aynı durumu yaşıyorum maalesef yıllardır. Yaşamayan bilemez çok can sıkıcı hayat kalitesini düşüren bir durum ki dışarı çıkmaya bile korkuyorum. Beni tek rahatlatan düşünce bunu ilk defa yaşamıyorum gene geçicek korkmamalıyım sakin karşılamalıyım gelip geçmeli diye düşünüyorum ve bunu tek yaşayan ben değilim düşünceside bazen rahatlatıyor. Son olarak da eş desteği çok önemli. Şuan yazarken bile kolay gibi geliyor ama o an gelince asla bende sağlıklı düşünemiyorum. Doğumda ve sonrasında neler olacak merak ediyorum.