merryeemmm Kızlar günaydın nasılsınız dün post attım ama ekrana düşmedi galiba bugün sohbet edelim istiyorum bizim bugün 4. Günümüz hala kasık ağrıları bel ağrısı kasılmalar devam ediyor sizde durumlar nedir birbirimize destek olalım 🥹🎈
Zeyomeroglu merryeemmm benimde 3. Günüm bendede kasık ağırıs varda cok düsünmemeye calısıyorum sağlıklı besleniyorum zaman geçmiyor yinede çok uzanmamaya calısıyorum
Sibelingo merryeemmm stres yapmayın belirtilere çok takılmayın bende tüp bebekle hamile kaldım tek belirtim üşümekti 🌸onu bile anlamadım normaldede çok üşüdüğüm için ama o üşümek başkaydı
Ztkn2 merryeemmm merhaba canım benim bugün 5. günüm bel ağrım hafif var idrardan sonra göbeğim içten çekiliyor sanki birde dünden beri kasıklarımda bir sağ sol kıpır kıpır oluyor kalp atışı gibi oluyor adet sancısı gibi bir sancı da var inşallah bebeklerimiz bize tutunuyordur . göğüs ağrım da sanki bastırınca dokununca bişry batıyor gibi
Hux Benim de tüp bebek bel ağrım kaşık ağrım vardı ama yine de onları sebep görüp ümitlenme rabbim isteyen herkeze çocuk nasip etsin sende güzel haberleri alırsın inşallah çok takma düşünmemeye çalış yoksa zaman geçmiyor
merryeemmm Hux Amin inşallah isteyen herkese nasip etsin bekleyen herkes güzel sonuçlar alsın🥹 Yok onları kendime sebep görmüyorum zaten ama bazen şiddetlenebiliyor doktoruma yazdım normal dedi
merryeemmm Zeyomeroglu İnşallah hepimiz güzel pozitif sonuçlar alırız🥹 Evet zaman geçmiyor ben de çok uzanmamaya çalışıyorum ara sıra yürüyüş falan yapıyorum dün doktoruma sorarak ılık bi suyla duş aldım baya iyi geldi :)
merryeemmm Sibelingo Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥹🐣 Belirtilerle kendimi umutlandırmak istemiyorum kullandığım ilaçların etkisi de olabilir diye yorumluyorum kendi kendime
Sun10 Ztkn2 bu kalp atışı gibi olma bende de var ya transfer değil ama sanki bu yerleşme sürecinde rahim içinde bişeyler oluyor kımıltılar
merryeemmm Ztkn2 Merhaba 🌸 Bizim de 4. Günümüz kasıklarda sağ sol kıpırdaşma kasılma bende de var doktoruma sordum normal dedi İnşallah gönlümüzden ne geçiyosa o olsun hepimiz,bekleyen herkes güzel sonuçlar alsın🥹🎈
Sun10 Ztkn2 5. Gün daha ama ilk hamileliğim de böyleydi direk aynı belirtiler olmuştu tam yumurtlama gününe denk gelmiş farkımda değilim planlı değildi bizim