Bebek ilk 3 ay anne depolarında besleniyor o yüzden yemek çok sıkıntı olmaz şimdilik. Bende 86 kilo hamile kaldım ikinci ayda 84e düştüm yiyordum ama öyle çok değil bir de şekerli şeyler tüketmedim midemi çok bulandırıyordu. Doğuma 94 ile gittim 35 haftaya kadar 90 kiloda kaldım son iki hafta çok aldım . Doğumdan iki gün sonra 84e düşmüştüm şuan kaş oldum bilmiyorum