Sabah açlık 97 çıktı gece kızım uyumayınca çok kötü oldum 5 gibi bir hurma bir bardak sade kefir içmiştim.
08.00 açlık 97 yani
Tokluk yine 97 çıktı
Kahvaltı bir haşlanmış yumurta 7-8 zeytin domates salatalık bir ceviz çok küçük kepek ekmeği. Beni şaşırtan açlık ve tokluğun aynı çıkması normal mi