Ayhande mochi almıştım kullanamadım zaten pompa olarak geçmiyor bi göğüsten bebiş emerken diğerinden akanı toplamak için ideal. Harici birde manuel pompa aldım ama çalışmadığım devamlı evde olduğum için sağım yapma gereği duymadım bence doğumdan sonra lazım olduğunda alınmalı. Devamlı stok yapmakta saçma geçiyor evdeyseniz çünkü her bebek buzluktan çıkan sütü içmiyor, onu ılıtması hazırlaması vs bana zahmetli geliyor