Cantanem44 Arkadaşlar 30+5 haftalık hamileyim D vitaminini kullanamıyorum günlük toplamda 4 ilaç içiyorum bir de kan sulandırıcı. iğne kullanıyorum ama D vitamin ile başım dertte sağlık ocağı verdi D Vitaminini kullanamıyorum hep unutuyorum bir de midemi bulandırıyor tüketmezsem çok zararı var mı bilmiyorum 🤷♀️
Merveoz Cantanem44 d vitamini dediğiniz damla şeklinde olan degilmi . Bende kullanmıyorum hep unutuyorum valla 🤗
031965 Benim çok düşük çıktı ama bana gebelerde zaten hep düşük dediler ilaç bile vermediler bişey olmaz diye 🤷🏻♀️
031965 Cantanem44 bana öyle dediler valla hiç ilaç vermiyolar 😄 bi sıkıntısını da yaşamadım şimdiye kadar
Cantanem44 Merveoz evet damla şeklinde olanı haftada 1 bazen oluyor 2 haftada 1içiyorum hiç aklıma gelmiyor ama dün baktım D vitamini ne internetten kullanılması gerekiyormuş🤭