Papatyakiz Kızlar bende büyük kan verdim sabah beta hcg 2.40 çıktı prolaktin değeri olması gerektiğinden yüksek gebelik var mı sizce? Reglim gecikmesinin 6.günü bugün.
tahamommy Burcu__0506 her gebelik testinin hassasiyeti farklı, kan verdiniz herhalde hayırlı haberleriniz olsun inşallah
lnbahar Burcu__0506 sonucu bildir canım inşallah vardır ben de az önce kan verdim çarşambaya gidicem sonuç için 😩🥹
Lafmacun__ Burcu__0506 ayyy hadi hayırlı olsunnn çok sevindim kaçıncı günde belli oldu bat ne zamandı
irmm388_ Burcu__0506 merhaba ne zamandır deniyorsunuz olmadı ve ne yaptınız neler kullandınız banada yardımcı olur musunuz lütfen
Burcu__0506 irmm388_ 3.cü Gebeliğim bu daha önce geçen sene 1 düşük yaptım 10 haftalıkken Kürtaj oldum , genel olarak folik asit ve eşim keçiboynuzu pekmezi vs yiyecekler yedi Ovulasyon u da ilk defa bu ay denemiştim
ezgigurbuz37 Burcu__0506 merheba ovulasyon testlerinizin resmi varsa atabilir misiniz benimde bat 8 nisan ben takip yapmamistim acaba hangi gunler yumurtladiniz