fdmoksz33 Kızlar 35+4 uz şuan oğlum olacak Allah izin verirse şuan 2500 kilo dedi doktor sizce kilosu nasıl doğuma kadar ne yapmam lazım ne yemem.lazim kilo alsin diye yardımci.olursaniz sevinirim
babyandmomy__ fdmoksz33 kilosu gayet güzel bende aynı gün kontrolde 2500 dü 37 de gittim 3100 olmuştu Cuma günü tekrar gideceğim bence senin de güzel ilerliyor
Selim_Alparslan fdmoksz33 canım stres yapma yaparsan bebekte etkilenir ve bu sefer kilo da alamaz bence sen yemeye icmene aynen devam et kasma yani. Zaten belli başlı ürünler kilo aldırıyor hepimiz biliyoruz onlari daha fazla tuketebilirsin
DogaLina_ fdmoksz33 bence iyi kilosu. Son haftalarda daha cok aliyo diyolar zaten. Genede icinde kalmasin diyosun bol proteinle beslen ve dinlen
fdmoksz33 Çok teşekür ederim kızlar cvp verdiğiniz için muz kefie protein sebze ağırlık verecem bakalım sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah 🌸🌸
Parinas fdmoksz33 kilosu iyi geldi bana. Doktor mu zayıf dedi. Son haftalar çok hızlı kilo alıyorlar kaş yaparken göz çıkarmayın 🤭doktor zayıf dediyse de muz kaşar peyniri ve ceviz kilo aldırıyor diye duymuştum
fdmoksz33 Parinas ay doktor zayıf demedi ama ben kendi kendime evham yaptım sanırım çok.tesekur ederim 🥰
Simge0205 Canm bugün gittim doktora 34+2 yim bebeğimin kilosu 2300 gram yani doktor gayet güzel dedi seninde gayet güzel kilosu doğuma kadar 3 olur yani belki geçerde az değil ki kilosu ayrıyetten zayıf bir bebekte değil sağlıkla gelsin ❤️🩷
Simge0205 fdmoksz33 amin canım benim inşallah hiç dert etme kilosu haftasına göre iyi sen sağlıklı beslen o zaten çok hızlı kilo alıyor bu dönemde annesi😌😌😌