danla2711 evet bende merak ettim hiç kullanmadım aslında ilaçlarımı bı rahatsizligim olmadığı için bebeğimin de gelişimi iyi gidiyor diye ayın 10nunda gideyim tahlil yaptırım bu halsizligim istahsizligim belkide kansizliktan yada vitamin eksikliginden