Naz22n Selam kızlar 🌸☺️ Regl gecikmesinden 5gün sonra 400 olan değerim 2gün sonra 1200. Acaba ikiz olabilir mi? Yorumlarınız neler? Cuma kontrole gideceğim ama fikirlerinizi öğrenmek isterim çok heyecanlıyım çünkü ☺️
Mom__12 Naz22n canım betanın zaten 2 3 günde bir 2 3 katı artması gerekiyor betayla çok anlaşılacağını düşünmüyorum ama Allah gönlüne göre versin 🥰🌸
Minnakpopus Naz22n merhabalar. Çoğul gebelik muayene ile anlaşılır beta ile hiçbir ilgisi yoktur ki normal artmış değeriniz
ozgeserin Naz22n olma ihtimali var canım bende ikiz hamileyim değerim böyle yükselmişti ama belli de olmaz