KLORAKHANIM Kızlar bugun gidicem de kimse yok yanımda ve ben igneden çok korkuyorum 🥲 kol falan sıkıntı degil de popo korkutucu
Annekuzusu06666 KLORAKHANIM kalçadan canım maalesef 😣kalçam delik deşik oldu daha devam ediyoruz 13+3 şu ana kadar iki kutu bitirdim kontrolde bakacak bıraktırabilir belki kesin değil ama çünkü plesenta aşağıda yukarı çıkana kadar kullanırız dedi
Annekuzusu06666 KLORAKHANIM ha bide iğne yakıyor haberin olsun kuzum vurunduktan sonra da bacakta ağrı oluyo biraz
Balbebek012 KLORAKHANIM benimkiler kalçadan yapıldı canım bayağı da acıtan bir iğne ama bebğimiz için katlanmak lazım
xEndless KLORAKHANIM iğneden sonra hemen oturma bıraz yuru ve bol bol ovala yoksa iğne yapılan yer şiş kalır yağlı ve yakan bir iğne geçmiş olsun 💐
KLORAKHANIM Annekuzusu06666 benim sanırım 1 kerelige mahsus yani inşallah öyledir, ay Allah yardımcınız olsun ya umarım bebişiniz de sizde iyi olursunuz 🥺
tombikdoner22 Annekuzusu06666 ya ben de 4 gündür vuruluyorum hiç yanma olmadı acı bile olmadı her hemşire uyarıyo yağlı bir iğne yakar falan diye. Acaba şişkoyum diye mi acıtmıyo beni. Sadece iğnenin girme acısı var minicik o kadar
Parilti007 2 çeşit var biri kalçadan kasa yapılıyor, diğeri göbekten. Kalçadan olan yağlı bir iğne ağrı yapar göbekten olan daha hafif
KLORAKHANIM xEndless hayatım içime su serptin valla sagol ahahahahha aklımı kaçırıcam ben senelerdir igne olmadım bi kere ikna ettiler kıçımı açtım doktor elinde igneyle gelince donumu çeke çeke kaçmıştım
xEndless KLORAKHANIM 😊😊 Sakin ol anlık yapıp çekşyor hemen senın ıcın zor bırsey tahmin edebiliyorum o yuzden kolay gelsin 😂
Zhdnl KLORAKHANIM canım ben 3 ay vuruldum yaklaşık 90 tane her gün hiç korkma hala 3 günde bir vuruluyorum iğne vurulurken acıtmıyor yakmıyorda sonrasında ağrı oluşuyor et kesiği gibi benimde iğne fobim vardı yenmek zorunda kaldım yani kendini vurulurken kasma sadece derin derin nefes al yeterli her şey bebişlerimiz için ☺️
KLORAKHANIM Annekuzusu06666 paket degil ben klinikte olucam direkt Kız burada hastaneye gidince de ilaçları paket olarak vermiyorlar mesela 3 gün antibiyotik içicen ya 3 tane paketten kesip veriyorlar 🤣
Sevim_Demir Bende 5 gün kullandım kalçadan oluyor beni çok yakmadı idare edebildim ama sonradan morarmış ne zaman geçecek acaba
tombikdoner22 Sevim_Demir o morlukların olmaması için iğne vurulan yere parmağımızı bastırıp böyle biraz hareket ettirmemiz lazımmış