FatmaArsyrkl kanama görmediğin sürece panik yapma parol alabilirsin çünkü doktorumun söylediğine göre bu sancılara direnmek çok zararlıymış direndikçe kendimizi kasıyormuşuz. Yerleşme ağrısı olabilir bunlar normal şeyler kan görmedikçe sakin kal kontrollerinde durumu belirt yinede doktor haberdar olsun bu tarz sancıları daha çok yaşayacaksın normal bir süreç içini ferah tut