Nermins23 Merhabalar. Kizlar aranizda bebegi 1 hafta, 10 gun önden giden ve dogumu 40 haftadan erken olanlar oldu mu?
Esma006 Nermins23 bebeğim 10 gün önden gidiyor bakalım doğum nasıl olacak 25 haftaligiz ama 40 a kadar beklemek istiyorum kafası büyük sezeryan gibi görünüyor
ArasMom__ Nermins23 benimde 10 gün falan önde gidiyor yarın kontrolüm var doktor ona göre karar verecek şuan 38+1
Ayse3434ay Nermins23 benımde 2 hafta önden gıdıyor baştan berı hep boyleydı yanı yapısı iri bir bebek dedı Insallah hayırlısıyla kucağımıza alırız
Nermins23 Esma006 Ben de 25 haftaligim. Ilk zamandan 1 hafta, 10 gun onden gidiyor bebek. Cok merak ediyorum☺️
AybenYB Bizim de kilomuz ve boyumuz 2-3 gün önden gidiyormuş doktorun dediğine göre ama tabii ultrasonda yanılma payı olabiliyormuş o yüzden belli olmaz
ertonunannesi23 Nermins23 benim ilk aylar 1 hafta son 2-3 aydır 3 hafta önden gitmeye başladı şuan 36. Haftadayim bakiyom.ne zaman doğacak
Eylulyldm Benimki de 2 hafta önden gidiyor uygulamaya göre 35 im dün kontrole gittim 37yle uyumlu çıktı doktor 3 hafta verdi doğum için bende hızlandırmak için Ne yapabilirim araştırıyorum