Kızlar 30.haftada bebek kanala inmiş hareketleri hep aşağıda hissetmeye başlamıştım doktor erken doğum riski nedeniyle progestan başlattı. Çok ayakta kalma çok yürüme 15 dk iş yaptıysan otur uzun süre dinlen dedi. Açıklığa baktı açıklık yok rahim ağzı uzunluğu normal. Benim bebek sürekli yer değiştiriyor daha önceden de aşağıda hissettiğinde bi süre sonra yukarıda hissetmeye başlamıştım tekrar çıkar mı? Bu durumu yaşayan oldu mu?