Selam kızlar 38+5 deyim bende son 9 günüm kaldı ilk doğumum olucak şuan açılma vs hiç bişey yok ara ara regl olucakmışım gibi tarif edebileceğim bel ve karın ağrılarım oluyo sadece yalancı sancı gerçek sancı nasıl ayırt edebilirim hiç bilmiyorum çevremde normal doğum yapmış hiç kimse de yok bilgilerini benimle paylaşacak o yüzden biraz heyecanlıyım😊Amerika’da yaşıyorum ve burda isteğe bağlı sezeryan gibi bişey söz konusu değil doktorum da epidural almanı mutlaka öneririm diyo. Aranızda epiduralli normal doğum yapmış olanlar var mı acaba tecrübelerini öğrenmeyi çok isterim 😊