Mrwezyn1 25+2 haftalık hamileyim 2 gündür grip illetine bulaştım geceleri uyutmuyor sıfır nefes geçmiyor da acaba acile gitsem sadece agrı kesici parol serumu mu yapıyorlar yoksa kendi doktoruma mı sorayım evde mi ilaç kullansam
Deleted33000 Mrwezyn1 kendi doktoruna sor bence çünkü acildekilerin çoğu hamile olduğumuz için kadın doğuma yönlendiriyor zaten bana öyle yapılmıştı