Pandoraagartha Alpmom__ peki aventi anki kolik olanını almama gerek var mı içinde aparatı olandan. Diğerlerinin emzik kısmında da antikolik bölüm olduğunu biliyorum o kolik bebekler için yeterli oluyor mu yoksa mutlaka o aparatlı alınmalı mı kolik bebekler için?
Alpmom__ Pandoraagartha bebeğim kolik bir bebek değil ama gazlı bir bebekti . Mama değiştirmekle buldum çözümü . Açıkcası biberon başlığının o özelliği olduğunu bilmiyordum
selly2525 Parinas yok değil aslında kilo alımı çok iyi, başta sarılığ biraz yüksek çıkmıştı yükselmesin diye mama verdik. Sonra da alıştı iştahı da var anne sütünden sonra mama veriyoruz doymadığında
DogaLina_ selly2525 kesinlikle medela yi tavsiye ederim. Cocugun emme refleksini kaybetmeden anne sutu akiskanliginda mutlaka incelemelisiniz