Karpuzcilek_ Kızlar gece 2 den beri yani 3 saattir geçmeyen bir sol kasık ağrım var şiddetli değil ama rahatsız edici 🥺 korkuyorum normal mi bu kadar sürmesi? Böyle gelip giden bir ağrı , bugün yorucu bir gün geçirdim etkisi olabilir mi?
Nursah2 Karpuzcilek_ geçmiş olsun kanamam falan yoksa kasık ağrıları normal. Yorulmakta etkili olmuş olabilir tabi ama yormasaydın da kendini arada ağrılar olabiliyor. Ama şiddeti artar yada kanama olursa doktora görün bence
06haziran Karpuzcilek_ gayet normal heyatım benim de 15. Haftaya kadar devam etti o haftadan sonra da bası haftalarda çok hafif ara ara oluyor rahim büyüyor ama ilk haftalar çok normal
Melickaya Gayet normal rahim büyüyor bebek yerleşiyor ve kasların geriliyor. 15. Haftaya kadar devam etti benim. Kendini yormamaya, bol su tüketmeye dikkat et 😊
Karpuzcilek_ Melickaya su günlük en az 2 litre tüketiyordum ama inanılmaz mide ağrıları yaşıyorum şu bildiğin dokunuyor o yüzden günde 1 litreye düştü 🥺
Melickaya Karpuzcilek_ benimde ara ara öyle yani bir süreden sonra midem almıyor. Önceden de pek su içen biri olmadığım için su içme konusuna baya zorluyorum kendimi 🤭
06haziran Karpuzcilek_ çok haklısın bu tür ağrılarda önemli olan süreci sakince takip etmek duramayacak gibi bi ağrı yaşarsan Muhakkak acile git ama onun dışında olan ağrılar çok normal adet olacak gibi/ bel ağrısı kasık ağrısı normal
Karpuzcilek_ Melickaya ben geçen zorladığım için afedersin istifra ettim artık düşün halimi susamadan su içmek zor bişey cidden bende normalde su tüketen biri değildim aşırı zorlanıyorum neyse yaz geliyor dahada kolay tüketiriz umarım😂