Saatlerdir geçmeyen vajinamda batma belimde kuyruk sokumumda ağrı kasılmalarım var yatırmıyor 38 haftama girdim ilk doğumum sancı mı anlayamıyorum sanki çok tuvaletim çişim var ama klozete gelince çişim yok hissediyorum çopu kişi diyor ki banyoya gir sıcak su tut şiddetlenirse doğum sancısıdır bi akıl verin lütfen ilk doğumum korkuyorum sabah doktor randevum var dayanayım mı bilmiyorum