Herkese iyi geceler, 10 Şubatta kolestaz teşhisi almıştım ilaçlar ve beslenme ile çok kısa bir sürede tüm şikayetlerim geçmişti. İki hafta önce hastanede yatarken de safra asitlerim 7 idi, yani normaldi. Şimdi cuma akşamından beridir hafif hafif başlayan kaşıntı şu anda resmen pik yaptı, delirecek gibiyim öncekinden de kötü kaşınıyor. İki gündür beslenmeme de dikkat ettim, doktorun verdiği ilacı da içiyorum ama gram düzelme olmadı. Bebeğim 34+2 haftalık, bebek hareketlerinde falan bir anormallik yok, gözlemlediğim başka bir sorun da yok. Salı gününe hastaneye randevu aldım, umarım erken doğum olmaz 37 ye kadar bekleyebiliriz, dua edin çok üzgünüm, çok moralim bozuk :(