Mzzz benim bütün kan tahlilerim yapıldı , rahmime bakıldı , benden hsg istendi burdaki devlet hastanesinde net görünmüyordu medipole gittim istanbula orda da net rahmime bakıldı hiçbişey çıkmadı gebe kalmama engel hiçbişey bulunmadı . Doktor stres yapmamamı söyledi ama elimde değil ilk bebek gibi olur korkusu var hep içimde