Berfuuu04 Kızlar çok endişeliyim 28 haftalık hamileyim normalde hareketliydi bugün bütün gün boyunca toplasam 4 kere falan hareket etti sizce normal mi korkuyorum
tazeannesese Berfuuu04 yediğinizde tepki verdiği şeyleri yeyip yan uzanın karnınızı ovun yawasca dokunun. Böyle denediniz mi
nevaneva Berfuuu04 uyuyor olabilir o haftalarda benimde az hareketlendiği oluyordu. Uzun süre ayakta kaldığınızdada uyuyor genelde bebekler. Korkmayın yemek vs yiyince hareketlenir yada uzanınca.
mehtapdnz Berfuuu04 berfu merhaba bende 28+5deyim bebisin hareketleri düzeldi mi bün bende drye gittim ordada uyuyodu şukür saglıklı dedi ama bugun karnimda bir iki kere gerilme yapti sonra ses soluk yok normalde de cok hareketli bebis degil
Berfuuu04 tazeannesese tatlı şeyler yedim yine atmadı baya geçti sonra attı ve çok yavaş hareketleri azalınca korktum sizde de oldumu normal mi sizce azalması
Berfuuu04 tazeannesese birşey sormak istiyorum ben bugün hissetmek için artık dayanamadım hafif elimle bastırdım çok fazla değil ama yaptım birşey olmamıştır dimi
Meliok Bende 28+5 haftalığım benimde hareketlerde azalma var ama endişelenme büyüdükçe yeri daralıyor bu haftalarda olurmuş. Yine de için rahat etmiyorsa doktoruna yaz yada bi görün istersen hiç hareket etmezse tatlı biseyler yiyip sola uzan bekle bakalım
Berfuuu04 Meliok içim rahatladı içim içimi yiyordum hareketleri azalınca perşembe kontrole gidicem umarım bir sıkıntı yoktur kaç saatte bir atıyor sizinki
tazeannesese Berfuuu04 ben 28+6 yım bir kaç gün önce bende de geceden öğlene kadar hiç hareket etmedi ne yaptıysam oynamadı bibyandan ağlıyorum bı yandan dua ediyorm normalde hareketli bir bebek baktım yok eşimi çağırdım acile gidecektik ki kimildadi 🥹🥹
Meliok Berfuuu04 hiç belli olmuyor ama genelde geceleri çok hareketli oluyor gündüzleri sabahları hareketli ama gün içinde bende hareket halinde oluyorum genelde belkide ondan çok anlayamıyorum
tazeannesese Berfuuu04 bende çok bastırmadan hareket ettiği tekmeledigi yerlere parmağımla bip bip yapıyorum oda tekme atıyor ben öyle yapınca 😀😀 çok bastirmadikca bir şey olmaz Allah in izniyle
Berrakk39999 Berfuuu04 doktorum ultrasonda hareket etmek için karnıma öyle bir vuruyor ki benim öyle bi bastırıyo ki bizim yaptıklarımız onun yanında hiçbi şey😅 içinizi ferah tutun o yüzden
Berfuuu04 tazeannesese inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bende bugün öyleydim ağlamamak için kendimi zor tutuyordum stresten uyudum uyandım yine aynı eşimi aradım hastane için o an bir tekme attı mutluluktan ağladım ama yine de azalma olunca da korkuyorum
tazeannesese Berfuuu04 artık baya büyüdüler yerleri daraldı azalabilir bu yüzden. Günde on hareket hissetmemiz yeterliymis
tazeannesese Berfuuu04 rica ederim 🌸 bazen gerçekten tecrübeli kişilerle konuşmak iyi geliyor sürekli doktora ulaşamayız nihayetinde
Fatoana Valla 35. Haftadayım. Bebe yeri geliyor komando maşallah yeri geliyor kayıp. Şu hareket işini çözemedim. Keyfine göre kerata. Bir ara çiko miko yememe rağmen hareketlenmedi.
Berfuuu04 Fatoana benimde dün öyleydi iki üç gün önce durmayan bebek çikolatada yesem işe yaramıyordu çok şükür az da olsa attı
Berfuuu04 Berrakk39999 😂😂😂annelik işte başlı başına stres bir doğurayım stresim bitecek diyorum bakalım o zaman neler cıkıcak
Sevgilimmmmmmm Haftada aynı benim de öyle oldu hatta bununla ilgili post açtım. Şimdi 30 haftalığım maşallah yerinde durmuyor. 27-28 haftalarda herkeste bir yavaşlıyormuş bebek korkma