Canım bu haftadan itibaren bu tarz durumlar başlar artık.. Ben de 34+1 deyim, bazen bende de dediğin gibi oluyor hatta bazen hastaneye gitmemek için zor tutuyorum kendimi 😊 Eğer uzandığında öyle oluyorsa biraz yürümeye çalış, eğer aksine yürüdüğün zaman oluyorsa uzanıp bacaklarının altına hafif yükseklikte yastık koy iyi gelecektir İnşAllah 🙏🏼 Bi de fazla yorulmamaya çalış bu dönemden itibaren