Kızlar bayramın 3. Günü kontrole çağırdı doktorum kan vs aldı. Bebeğin durumuna baktı herhangi bir sıkıntı yok dedi. Ultrasonda 39+5 çıktı. Perşembe günü saat sabah 08.30 da gel dedi. Bende neden 8.30 diye sormayı akıl edemedim o anda. Bu şimdi beni neden acaba saat vererek çağırdı. Hiç yapmazdı böyle. Ayrıca doğum şimdilik normal görünüyor. İlk kızımda normal doğumla oldu. Ayrıca adet tarihine göre de bugün 38+4 üm