Kızlar 22 haftalık oldum .3 gündür sırtımda çok fazla bir ağrı var sanki 2 ye bölünmüş gibi .aynı zamanda göğüsümün hemen altında bebek sanki dışarı çıkacakmış gibi bir baskı var .2 gündür uzanamıyorum oturamıyorum normal mi .bebeğin hareketlerini hissediyorum bu arada