Akşam 8 buçuk gibi suyum geldi hemen hastaneye geldik açılmam yok suyum geldiği için enfeksiyon riski olduğu için yatışımı yaptılar antibiyotik uyguladılar. Saat 12 gibi alttan ilaç verdiler hafif sancılar başladı sabaha kadar beklicez dedi ebe daha çok başındayız dedi dua edin kızıma sağlıkla kolaylıkla kavuşayım🙏