Kızlar selam buralarda yeniyim cumartesi kontrolüm vardı 35+1 nst bakıldı haftaya tekrar çağırdı fakat bende aşırı karın sertleşmesi var sırtımdan doğru ağrı giriyo karnım semsert oluyor sonra azıcık gevsiyo tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi .? Teşekkür ederim 🤗