Meleknur1 Evet hamişler biraz dertleşelim istedim en çok neyi duymaktan bıktınız? ben başlıyım Hele bi doğur görürsün Bunlar daha iyi günlerin Çocuk bi okula başlasın öyle gör 3 buçuk yaşında oğlum var bide 😁
zynpknt Meleknur1 20.haftadan beri yatıyorum mecburiyetten herkes ohhh keyfin yerinde yat çocuk olunca yatamazsın diyor yatmayı kolay sanıyolar😂
Kocamanailem_ 17 günlük lohusayım 2. Bebeğimi kucağıma aldım 3.5 yaşında kızım var. Duymaktan bıktıklarımız bir bir başımıza geldi 🥲 Darmaduman olduk 😂
staRmama zynpknt Meleknur1 Hamileyken neden çok uyumadım diye sorguluyorum bazı geceler bacılarım 😂 ama anasınız işte ben alıştım sizde alışacaksınız korkmayın 😮💨
Guzelanne56 zynpknt hamılelıgımı yatarak gecırdım çok sıkıldım bir an evvel doğurmak istedim, her zaman derdim ki yatmak çok zor doğursan normal hayatıma dönsem derdim şu an 3:30 aylık keşke 1.02 hafta daha geç doyursaydım sadece uyusaydım dinlenseydim o günleri çok arıyorum
Serap09 zynpknt bnada dediler kolay değil.oyle yatmak öz bakımlarını bile yapamadan millete kolay geliyo
zynpknt Meleknur1 tabi canım büyüdükçe zorlaşıyor her şeyi geçtim keyifle yatamıyosun ki bebeğini kaybetme korkun olunca Allah kimseye yaşatmasın gerçekten 🥰
Btl_akkurr staRmama Ay en nefret ettiğim bir de her ortamda bu çocuk aç bu çocuğu emzirir sene vallahi bu çocuğa bakmayı bilmiyorsun bu çocuğu emdirmiyorsun aç bırakıyorsun çocuk bakmayı bilmiyorsunuz vs vs bla bla Sanki onlar büyüttüler sen gelip bakiyon diyorum ben de😅😂
staRmama Meleknur1 oğlum 1 yaşına girecek nerdeyse annemle telefonda konuşurken arkadan sesi gelince hala diyor o çocuk aç emzir diye 😂 yemek yiyor çocuk hala memeyle doyacağını sanıyor 3 çocuk büyütmüş birde 🥴
zynpknt staRmama şimdi uyuduğumun ileriye faydası olsa uyuyım ama bu depolanmıyo ki😂😂 sürekli yatınca da kalkmaya alışamazsam diye korkuyo insan
1Ali Oğlum 6aylık doğduğundan beri sıcağı sevmiyor bizde ona göre alıştırdık, dışarıda her gören bu çocuk üşür, donar vs lafları beni çok sinir ediyor. Ben yavrumu bile bile niye üşütmek isterim ki beynim yokmu düşünemiyor muyum 😵💫
1Ali Meleknur1 herbokolog😂😂ay iyi güldüm gece gece Rabbimde seni güldürsün. Aynen öyleler yoldan geçen tanımadığım bütün teyzeler durdurup bunu söylüyor midem bulandı artık. Bende daha çok düşünüyorlar sanki yavrumu
zynpknt Guzelanne56 uyku depolansa depolayalım da yapcak bişey yok bende kalkmaya alışamazsam diye korkuyorum 🥹 çünkü bigün asansör bozulmuş merdivenden sadece indim 1 hafta bacaklarım tutmadı