Happyka Anniskoo0634 sut hiç faydasini görmedim, maden suyu içiyorum sade olsun o iyi geliyor haftada bir yaşıyorum çikolata falan yersem eğer
Mavili1480 Anniskoo0634 Midem akşamları ve geceleri çok yanıyordu doktorum midem koruyucu yazdı kahvaltıdan sonra içiyorum akşama kadar rahat ediyorum 3-4 kere şurup içiyordum 1′e düştü keşke daha önce söyleseydim doktora mahvoldum kaç aydır
Anniskoo0634 Happyka ayy evett yemez olaydım yatağa geçmeden azcukk çikolata yedim ondan mı böyle oldummm
Nurellaaaaaaa1212 Anniskoo0634 rennie çiğne askım daha yeni arkadaslara anlattım. Şıp diye kesiyo yeniden baslamadan uyu hemen