Betars 27 Mart 54,4 28 Mart 67,7 30 Mart 73,4 1 Nisan 141,7 2 Nisan 181 4 Nisan 300 Benimki bu şekilde dış gebelik olabilir dediler yarın başka bir hastaneye başka bi doktora gidicem. Gittiğin hastane de alttan muayene ettiler tüplerin temiz dediler
Eda42_ Betars İlk beta biraz yavaş ama tâbi arasında birgün olanlar olmasına rağmen artış iyi son değer iyi çıkmış bu değer ile kese görülmez zaten dış gebelik sağlıklı gebelik Demek için erken 1500 3000 arasında kese görülür inşallah korktuğun olmaz sağlıklı gebelik oluşur inşallah
Ftmnr10 Betars benimde bat 10 Nisan nasıl sizce artışlar 3 isan 25.2 5 Nisan 38.5 çıktı yarın yine vericem
symaslan Betars sonucunuzu yazar mısınız benim de ilk betam 58 iki gün sonra verdiğim 65 bugün tekrar verdim çıkmadı daha. İkinci gebeliğim
hilalnuraknc Betars canım bende 27 sinde ilk kan verdim ve 1.5 yıl önce dış gebelik geçirdim Benimd eşu an 27si - 12 29- 24 31- 55 bu şekilde yükseldi daha sonra vermemiştim dün 6 Nisanda verdim 820 ye çıkmış Herkesin farklı ilerliyor inşallah sağlıklı artış olur hayırlı güzel haber alırsın canım
Betars Eda42_ inşallah artar ilk defa böyle birşey yaşadım. Bu ikinci hamileliğim oğlumda muyaneye gittiğimde kese ve kalp atışını duydum hiç beta testi vermedim. Bilinmezlik kötü birşey ne hissedeceğimi bilmiyorum heves etmek istemiyorum
Eda42_ Ftmnr10 Sizin artış biraz az olmuş 2 günde 50 60 olması lazımdi bugün verdiğin kanda önemli inşallah güzel artış olur sağlıklı devam eder
Eda42_ Betars Artık yediğimiz içtiğimiz stres mi nedir bu durum çoğaldı dış gebelik boş kimyasal gebelik insanlar önceden bilmiyor du ben bile Aralık’ta boş gebelik yaşadım kese görüldü bebek görülmedi artık neden bilmiyorum ama sen iyi düşün yine de inşallah sağlıklı gebelik oluşur sen erkenden öğrendiğin için de bu kadar kan vermek zorunda kalmışsin ama tavsiyem iki günde yada 4 günde ver takıp et o zaman belli olur 1500 geçince kese görünür inşallah sağlıklı gebelik olur korktuğun olmaz
Betars Eda42_ bugün de 564 çıktı ve doktor bu gebelik anormal dedi. Progesteron testi istedi çarşamba günü hem ona bakacak hemde son kez betama. Değere göre gebeliğim sonlanacak
Betars symaslan çarşamba günü son kez bakılıp gebeliğim sonlandırılacak. İstenildiği gibi artmadı benimki. Siz iyi düşünün gene umudunuzu kaybetmeyin
Eda42_ Betars Bu defa baya iyi yüksek çıkmış bu defa da rabbim hakkında hayırlısını versin inşallah sağlıklı gebelik olur kürtaj farklı şeyler ile uğraşmazsin
Betars Eda42_ iyi yüksek demedi doktor anormal bi durum var dedi çarşamba günü tekrar bakıp karar verecek. Yani gebelik olsa bile gelişmez dedi
Betars hilalnuraknc dış gebeliğiniz nasıl sonlandırıldı. Kaç haftalıktı ne işlemi yaptılar. Tekrar korunmayı ne zaman bıraktınız
hilalnuraknc Betars 6 haftalıktı beta değerim 7 günlerdeydi doktor geç kalınmış biraz dedi ama farklı bi hastanedeki doktor ihmali yüzünden oldu. Ben beta 30 ken öğrenmiştim beklenen adet günümde, o andan beri de hep lekelenmem vardı doktora söylediğimde önemsemedi fazla başından savar cevaplar verdi sonra şehir hastanesinde dış gebelik olduğu öğrenildi ve direk yatışım verildi 1 hafta hastanede yattım. Ameliyat olmadım 2 doz iğne yaptılar gebeliği düşürüp sonlandıracak bi iğne onunla bebeğin gelişimini durdurup değerimi düşürdüler. Sonrasında 6 ay korunmasız ilişki yaşamayın 6 ay sonra kontrole gelip yeniden çocuk sahibi olmak için deneme yapabilirsiniz dediler