Evet Kızlar Bende Güzel Doğum Hikayemi Paylaşmaya Geldim🥰 Bayram Günü Gezdik Tozduk Akşama Doğru Belimde Karnımda Ağrılar Olmaya Başladı Gece Rahat Bı şekilde uyudum ve sabah 5
De uyandığımda Ağrılarım vardı Eşimi Kaldirdim 1 Saat falan evde çekmek istedim sancıyi baktım ara ara ıkınma hisside geliyor yola çıktık hastanede hemen açıklığa bakıp Nstye bağladılar açıklığım 8 olmuş bile az kalsın arabada dogurcakmisim 😁 Hemen Doğumhaneye Girdik Ebenin suyumu patlatmasiyla ıkınmam bir oldu cocgun kafası geldi 1 2 defa ıkınıp Bebeğime Kavuştum 7.10 gece dünyaya açtı gözlerini 😍 41+1 haftalık doğum yaptım dikişim 1 tane. Herkese Kolay Doğumlar Diliyorum😍♥️