Kızlar kaleidon damlaya başladık ama aç mı vermem gerekiyor tok mu bilmiyorum eczanede bişey demedi tok veriyodum akşamları ama 3 gündür 2 günü akşam 2 saat felan ağlama krizleri gaz çıkaramam bugün daha beter oldu sabahtan beri ağlıyor hala daha uyumadı gene sancı ıkınma bi türlü çıkmıyor yanlış mı kullandım çocuk sancılandı lütfen bi cevap verseniz kafam karıştı yaa