Eslemiqooo Aynı anda devam edersek birbirimizden haberdar olmuş oluruz tecrübe ediniri kızlar 🌼 kimler şimdiy kadar cinsiyeti öğrendi haftanız ile birlkte öğrenelim ( 14+ 1 daha öğrenmedik ) ❤️
yildizz13 Eslemiqooo bizimde 13+3 oldu. Doğum eylül sonu Ekim başı gibi cinsiyet daha belli olmadı inşallah 24unde kontrolde gösterir 🥰
Teacherlla Merhabalar 14.haftadayız biz de. Cinsiyetimizi öğrendik, kız 🌸 Herkes sağlıcakla kucağına alsın inşallah 🤲🏻😊
Eslemiqooo Teacherlla amin inşallah bakalım tahmin olarak erkooo dedi ama 24 nde net söyler artık ❤️ sağlıkla gelsin bebişinizz
Eslemiqooo Alvn3946 bana da tahmin etti erkek dedi bir oğlum var çok kız istedik ama hayırlısı demekki bakalım bu kontrolde netleşcek ❤️❤️❤️ sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Alvn3946 Eslemiqooo Perşembe bende inşallah öğrenecem benimde bir kızım var bu erkek olsun istemiştim dediğin gibi hayırlısı demekki rabbim hayırlısını sağlıklısını nasip etsin inşallah
sila0732 Eslemiqooo 14+5 erkek gibi dedi doktor ama içimden kız geçiyor 1 hafta sonra tekrar gidicem netleşir o zaman dediler☺️
3nmber Eslemiqooo 15+6 haftalığım 13 haftalıkken öğrendim cinsiyetimiz kız 🩷sağlıkla alalım kucaklarımıza🤲🌸