Tugceeayo benim bebeğim hep baş pozisyonundaydı zaten, sonra 30 haftaya belki de daha girmemiştim karnım düştü, 25-26 haftalarda göğsümden süt geliyordu,benimde bebeğim 2 hafta önden gidiyor hep . Ama bunlar tek başına erken doğum sebebi değil diye biliyorum. Hayırlı ve doğru zamanda sağlıkla kavuşalım inşallah