Gazelllll kendi babanızın adı varken neden kayınpederinizin ismi beni linçlemeyin herkesin kendi fikri ama bu tarz durumlarda arada küslük falan yoksa haksızlık gibi geliyor bana.Her ne kadar kayınvalide ve kayınpeder iyi olursa olsun onların gözünde el kızıyız bence onlara bu fırsatı vermeyin:)Seçeneklere gelince yiğit ismi daha güzel geldi sağlıkla alın kucağınıza🥰