Betars Kızlar her gün günlük ped kullanıyorum ve mutlaka bi iki damla koyu kahve leke geliyor. Bu yerleşme kanamasıysa sürekli mi olacak. Başına gelen var mı
Pamuk Betars Gebelikte günlük ped hiç bir şekilde kullanmayın.Bir enfeksiyon olursa çok uğraşırsınız.
Pamuk Betars Bez kullanın. Ben çok çektim enfeksiyondan.Ve gittiğim bütün doktorlar asla günlük ped kullanma dedi,hatta burada da bilen arkadaşlar yazar inşallah.
SevvaallEr Kızlar merhaba, yumurtlama 3 nisandı önceki gün sonraki günler degerlendırlırdı yumutlama gunude bugun hafıf kahvemsi bir leke vardı cok acık ama yerleşme bu kadar cabuk olabılıyormu adetıme daha 10 gun var