3bebelihunili annelikoo2525 bende burda bekleyeyim 3.gebeligim diğer ikisi özelde olmuştu şimdi devlet takipliyim merak ediyorum
Annemidedinsen annelikoo2525 kontrole göre veriyoruz dedi bende devlete gidiyorum ara ara ama halen emin değilim korkularım var genelde 36 haftada sezeryan günü veriliyormuş
5134 annelikoo2525 Benim üç çocuğum da devlette sezeryanla doğdu hep ağrım başlayınca gittim1.41 haftalık,2 .37 haftalık doğdu,3.38 haftalık bundada Allah bilir inşaallah sağlıkla gününde doğar.Yani bana gün vermediler.Ağrım olana kadar gitmedim
asenat-63 annelikoo2525 ben 36.haftada gitmeye başladım 38.haftada gün verdi sabah 7′de hastaneye gel demişti gittim kan tahlillerini verdim nts falan çekildi dosya hazırlandı yatışım yapıldı toplam 3 saat sürdü işlemler ardından sezeryen alındım 39.haftada sezeryen aldı beni
ikibaloglanannesi Kontrol günü verdi 36′da. Anestezi ile de aynı gün onay aldım Kan,EKG,nst istedi benden sadece Kontrol sabahtı. Öğleden sonra günümü kesinleştirdi tekrar ultrasondan bakıp. Spinal olacak yine öyle istedim tekrar.
heyymomm ikibaloglanannesi konudan bağımsız olacak biraz ama spinalden memnun kaldınız mı ilkinde normal yaptım sezaryen hakkında hiçbir şey bilmiyorum spinal istediğimi söyledim ama herkes genel ol o çok kötü diyip duruyor da
Eslemiqooo heyymomm spinal de çok rahat canım hatta daha iyi oluyor tam bayıltınca süt bile geç geliyor bence spinal olursan daha güzel. Çocuğu önce hazırlıyorlar o sırada senin dikişlerin atılıyor heyecanla çocuğu görmeyi bekliyor insan 🫣❤️
ikibaloglanannesi heyymomm Ben çok memnun kaldım devlette olmasına rağmen. Ameliyat çok güzel geçti. Hiçbir şey hissetmedim. Hatta odaya gelince kanama kontrolü yapıldı spinal aldığım için uyuşuk idim onu bile hissetmedim. Baş ağrısı da olmadı 2 yıl geçti üzerinden ne sırt ne bel ağrısı olmadı bende. Spinal iğnesini yapılırken bile hissetmedim. Sütüm de hemen geldi En güzel yanı bebeği görmek kesinlikle🌸
heyymomm Eslemiqooo evet sırf o an için komple uyutulmak istemiyorum ben de 🥰 ama sonrasında bel ve baş ağrısından mahvoldum diyen çok kişi var o yüzden biraz korktum ben de
Eslemiqooo heyymomm bak yalan söyleyemem gram bel ağrısı yasamadım ama o cıkıncakş bas agrısı varya ne verselerdi geçmedi. Ensen tutulmuş gibi oluyor. Meğer benim hatam direkt filtre kahve içmem lazımmış sana yemin ediyorum sihir gibi anında geçiriyordu. Aklında bulunsun ne cikolta ne bişey direkt filtre kahve iç bana dua edersin ❤️
mlkkk heyymomm ilk doğumum spinaldi hiç baş ve bel ağrısı yaşamadım ameliyat sonrası ağrı acı yaşamadım hatta yatmaktan canım sıkılıyordu kalkıp odada turluyordum çok rahat atlattım yani benim tek sıkıntım ilk doğumumdu ve ben aman her türlü doğurucam normla de sezeryanda farketmez deyip hiç araştırmadım korkmayın diye ama hiç ameliyat ortamı görmediğim ve doğumum ani başladığı için ciddi bi panik yaşadım bişey hissetmesem bile aşırı korktum ameliyat bana bitmedi. Bu ikinci doğumum olacak neyin beklediğini biliyorum skorkacak bişey yok diyorum ama yine de endişeliyim biraz o yüzden genel mi olsam diyorum ama genelde bel altı uyuşuk olmadığı için ayılınca sersemlik ve ağrı yaşama durumu fazla ben önce spinal baktım fenayım ameliyatta bayıltın beni diye diretebilirm bilmiyorum 😅
Oyagunaydin annelikoo2525 bana 36. Haftada gün verdi. Gün vermeden bir hafta öncede kan ekg isteyip anestezi uzmanı gördü.
heyymomm mlkkk hahah son cümledeki seçenek de güzelmiş 😄 ben yarın sabah giriyorum inşallah ben de daha önce hiç ameliyat olmadım inşallah sizinki gibi sorunsuz geçer 🫶🏼
5134 bebekannem Hepside iyi geçti Elhamdülillah tabiki ilk bir hafta biraz zorlandım ama yavaş yavaş toparlandım ,araları 4 yıl 2 yıl 8 yıl olacak inşaallah ☺️