Kızlar böyle birşey yasayan oldu mu ,17 haftalık hamileyim karnımda Su içerken bir anda Sanki sert bir elektrik çarpma hissi gibi yada hani böyle bir lastiği gerip bırakırsında tak diye atar ya öyle bir his oldu şoka girdim görümcemin evindeydim suyu yarıda bıraktım resmen neyse sonradan da oturup kalkarken vs 2 kez daha oldu aynı his ama ilkine göre daha hafifti anlamadım sizce neden olabilir görümcem de belki tekmedir vs diyor ama daha çok küçük ben hareket bile hissetmiyordum sizce normal mi böyle birşey yasayan oldu mu