İyi akşamlar ben 7ay once dogum yaptım doktor ozaman soledimi solemedimi hatırlamıyorum daha öncede kaç doktora gittim karnimin ultrasonu çekildi ama bana hiç denmedi dun enabizdan dogum ile ilgili raporlara bakarken doktor ilac raporu yazmis atrofik gastrit die daha önce bole Bi hastalığı olan varmi bana bilgi verebilirmisiniz