hayalperest2310 Melisalp valla tek avantajım çalışmamam sabah geç kalkıp dinlenmek bizimki de şu saat oldu uyumadı
Melisalp Hshshzgsghzhshs ah bacım nerdeeee bir kere uyutmuştıe sadece o da çocuk çık yorgundur kendiliğinden uyumuştur kucağında başka da bilmem 😊 gerçi şimdi de evde yok çalışıyor😊
Melisalp hayalperest2310 işe geç de gidemiyorsun sabah oğlan uyanmıyor bir de onu babaannesine bırakacam kaldıramıyorum da hamileyim gerçekten iş ev çocuk çok zor oluyor
hayalperest2310 Melisalp Rabbim yardımcınız olsun cidden zor ben evi zar zor idare ediyorum siz hepsini bir arada 🌸
Melisalp hayalperest2310 Allah razı olsun, evde de kalınca ev işi de bitmiyor ki her şeyden bir şey çıkıyor aman onu da yapim diye diye bir sürü iş yapıyoruz valla kadın olmak zor 😊