Kızlar bıktım artık son kaç aydır bu haldeyim sonlara doğru daha çok şiddetlendi çok kötüyüm 🤧🥲🥲 ne denediysem geçirmiyor sadece anlık. acısı artık kulaklarımda boynumda kafama kadar geliyorr 38+1 olacam artık bebek gelsin istiyorum gelsede sanki hiç geçmeyecek diye korkuyorum 🥹🥹 o kadar acı yakıyor ki gözlerim doluyor, özellikle yatakta berbat haldeyim oturarak uyukluyorum hiç kaliteli bir uykum yok, bebek gelse ağlasa bile bu kadar uykusuz kalmam.
Bu kadar kötü yaşayıpta doğurduktan hemen sonra geçti mi ?? 🥹