Seher_blk Kızlar doğumun ertesi günü fotoğraf çekimi için siz ve bebeğiniz ne giyeceksiniz lütfen fotoğraflarını ekleyin acayip kafam karışık lütfen yardımcı olun
Pzahide Seher_blk bebeğime beyaz bir hastane çıkışı aldım, kendime beyaz üçlü lohusa takımı, türbanım henüz belirsiz. Babasına hiçbir şey yok henüz 😂
rmyksl Seher_blk Ben beyaz bir elbise almayı düşünüyorum kapalıyım . Lohusa takımını siyah ve açık kahve aldım
Seher_blk Pzahide evet normalde beyaz alınıyor da ben biraz daha beyaz değil de krem rengi olsun istiyorum ama kafam çok karışık yine de
Pzahide Mucizemyoldaaa_ Trendyol miss dünya lissa diye bir satıcı var ondan aldım. Fiyatına göre kalitesi çok iyi