AysuPolat ilk günlerimde oluyordu geçti gayet iyiydim bugun baya oldu hatta benı kıvrandırdı derizya oyle oldum ahh diye sızladım degısık Bi ağrı ilk gebelıgım neler oldgunu da bilemıyorum doktora ıkı haftam var yarın devlete gidicem ama o doktor ilgilenırmı bilemedim.yarın da sırf meraktan gidecektim herşey yolunda mı diye kendı doktorum 1 ay sonra gel dedi dayanamadım .Yarın sorarım inşallah ciddi bişey degildir